miércoles, 21 de enero de 2015

Carta de presentació

Departament de Recursos Humans
Entitat xxxxx
08002 Barcelona
Sr./Sra.,

Em poso en contacte amb vostès en referència a l’anunci de feina publicat per la
vostra entitat a la web hacesfalta.org el passat dia 19 de maig del 20__ on solliciteu
un/a tècnic/a de projectes. És per aquest motiu que us faig arribar el meu currículum
vitae.

Considero que la meva candidatura us pot resultar interessant, ja que tinc
experiència en la coordinació de projectes de voluntariat i administració d’empreses.
No obstant no disposo d’experiència laboral en els punts concrets que demanàveu en
el qüestionari web, però crec que puc compensar-ho amb dedicació i esforç.
Estic molt interessat a formar part de la vostra associació. Personalment em motiva
molt el fet d’entrar a treballar a una organització on, a part de poder desenvolupar
una carrera professional, pugui ajudar al meu entorn. Crec que el lloc que oferiu a la
vostra entitat reuneix a tot el que puc desitjar d’un lloc de treball.

Espero que valoreu la meva candidatura i poder optar a entrar a formar part del
vostre procés de selecció si em concediu l’oportunitat de fer una entrevista.

En espera de la vostra resposta, us saluda atentament,
(signatura)
Nom i Cognoms
Telèfon de contacte

Municipi, data

No hay comentarios:

Publicar un comentario